Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Δεν πάει άλλο

Λοιπόν το πήρα απόφαση. Χθες το βράδυ ήταν ή τελευταία φορά που έγινα σκουπίδι - στο επόμενο ποστ θα αναφερθώ ενδελεχώς στο τι εστί σκουπίδι. Δεν είναι κατάσταση αυτή. Να είμαι έξω μεχρι τις πρώτες πρωινές ώρες, να πίνω το κώλο μου, να χαλάω του κόσμου τα λεφτά, να κοιμάμαι ελάχιστες ώρες σε ξένους καναπέδες και να πηγαίνω αργοπορημένος στη δουλεία και με ένα κεφάλι σκατά. Μεγάλωσα πια και δεν έχω τις ίδιες αντοχές όπως παλιά. Και να τα έκανα όλα αυτά μόνο το σαβατοκύριακο πάει στο διάολο. Αλλά καθημερινές και επανειλημένα; Ε άει γαμήσου! Πρέπει να σκεφτώ λίγο και την υγεία μου και όχι μόνο. Πρέπει να οργανώσω και τη ζωή μου. Να βρω μια κοπέλα, να νοικοκυρευτώ να φτιάξω το μέλλον μου βρε αδερφέ. Λοιπόν τέρμα, το πήρα απόφαση! Κομμένες οι μαλακίες από δω και πέρα. Πάει ο Τρυποκάρυδος που ξέρατε. Θα γίνω Νίκος μου φαίνεται. Όχι ψέμματα θα γίνω χειρότερος απ' τον Νίκο. Θα φλωρέψω τόσο πολύ που ο Νίκος θα είναι το υπέρτατο αλάνι μπροστά μου. Απο σήμερα αρχίζει μια νέα εποχή στη ζωή μου. Today is the first day of the rest of my life!









Πρωταπριλιαααααα!!!!!!

Δεν σας χάλασε ψαράδες! Δεν πιστεύω να το πιστέψατε όλο αυτό το παραλλήρημα βλaκείας. Αν και η αλήθεια είναι οτί προδώθηκα λίγο εκεί που είπα οτι θα γίνω χειρότερος από τον Νικολίνο...


Πάρτε και το βιντεάκι σας. Tonis Sfinos και τα μυαλά στο μπλέντερ...







5 σχόλια:

  1. Η αλήθεια είναι πως όσο το διάβαζα είχα ψαρώσει αλλά ήμουν σίγουρος πως κάπου θα κατέληγε όλο αυτό. Στη λογική περισσότερο.

    Θέλω να μου βρεις πιο είναι το μουνάκι που παίζει στο βίντεο κλιπ του Τόνι Σφίνου. Δεν είναι κακό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δηλαδή άμα βρω το μουνάκι που παίζει στο βιντεοκλίπ, πιστεύεις ειλικρινά οτί θα το δώσω σε σένα; Φίλε άμα βρω το μουνάκι αυτο δεν θα με ξαναδεί άνθρωπος. Θα το μαντρώσω μες το σπίτι και θα το σκίζω όλη μέρα, πλάκα μου κάνεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρε φίλε καμία φωτογραφία να δούμε να γκαβλώσουμε λίγο. Πάρτην εσύ και κάντης ότι θέλεις.χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τρυποκάρυδε, όντας μερακλής πατουσάκιας δεν γίνεται να μην εκτιμάς την πράξη υπέρτατης ελευθερίας,που δεν είναι άλλη του να ξενοκοιμάσαι σε γνωστούς και άγνωστους καναπέδες. Είναι στάση ζωής μην το περνάς στο ντούκου. Προσωπικά κυνηγάω κάθε ευκαιρία που θα μου παρουσιαστεί και ας μην εξελιχθεί αναγκαστικά σε ανταλλαγή υγρών μέσω των κάτω άκρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φυσικά και εκτιμάω την υπέρτατη πράξη ελευθερίας του να κοιμάσαι σε καναπέδες. Δεν είπε κανείς το αντίθετο. Μόνο που αποκλείω καθε ανταλλαγή οποιουδήποτε υγρού με τους ιδιοκτήτες των συγκεκριμμένων καναπέδων στους οποίους κοιμάμαι τώρα τελευταία. Έχεις δει τον πριμιτιβ; Μόνο και μόνο από το όνομα παίρνεις μια ιδέα νομίζω. Για τον χομπίστα τώρα το συζητάμε...χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή