Τρίτη 5 Απριλίου 2011

Skoupidia Velgiou inc.

Σήμερα θα μιλήσουμε για σκουπίδια (και πολύ αργήσαμε). Όχι οποιαδήποτε σκουπίδια αλλά τα σκουπίδια του Βελγίου συγκεκριμμένα. Ξέρετε, ανακύκλωση, κομποστοποίηση....ε καμία σχέση. Εγώ μιλάω για άλλα σκουπίδια, ζωντανά, που μιλάνε και περπατάνε αναμεσά μας. Or should I say...που μιλάμε και περπατάμε αναμεσά σας. Γιατι...ναι...ειμαι ενα σκουπίδι και δεν ντρέπομαι να το παραδεχτώ. Είμαι σκουπίδι και είμαι καλα!

(Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να κάνω μια τεράστια παρένθεση σε μορφή παραγράφου. Οι ισπανοί - εκτός από το ότι γενικά είναι μαλάκες και αντιπαθείς και μας κλέβουν τις γυναίκες- έχουν δύο λέξεις για το ρήμα "είμαι". Το soy (απαρεμφ. ser) που δηλώνει ορισμό/ιδιότητα και το estoy (απαρεμφ. estar) που δηλώνει κατάσταση/τοποθέτηση. Π.χ. είμαι άντρας = soy hombre, είμαι άσπρος = soy blanco, ενώ είμαι παντρεμένος = estoy casado, είμαι εδώ = estoy aqui. Το 'χουμε; Πάρα πολύ ωραία, συνεχίζω.)

Έχοντας διευκρινήσει λοιπόν τα παραπάνω, θα ήθελα να πω το εξής. Πολλοί από εσάς έχετε υπάρξει σκουπίδια, αυτό δεν το αμφισβητεί κανείς. Σίγουρα θα θυμάστε αρκετές φορές τον εαυτό σας να λέει: "Πωωω, σκουπίδι έγινα πάλι" ή "Πωω, τι σκουπίδι που είμαι". Αυτό όμως αναφέρεται σε κάποια παροδική κατάσταση από την οποία έχετε περάσει. Κοινώς αν είσασταν ισπανοί θα λέγατε "estoy scupidi". Στην περίπτωση μου όμως ο χαρακτηρισμός σκουπίδι υποδηλώνει μία ιδιότητα μου. Άρα αν ήμουν ισπανός - θεός φυλάξοι - θα έλεγα "soy scupidi".

Φυσικά δεν είμαι μόνος μου σε αυτήν την προσπάθεια αυτοαπαξίωσης και αυτοκαταστροφής. 'Αξιοι συμπαραστάτες μου είναι τα υπόλοιπα σκουπίδια του Βελγίου, ο Primitive, o Πρίγκηπας και ο Χομπίστας οι οποίοι είναι στρατηγικά τοποθετημένοι στα κεντρικά της Skoupidia Velgiou Inc. τα οποία βρίσκονται στο Leuven και γι' αυτό και είναι γνωστοί και ως σκουπίδια του Leuven. Αντίστοιχα, εγώ συντηρώ το παράρτημα Βρυξελλών με αρκετή άνεση και επιτυχία και η κωδική μου ονομασία είναι σκουπίδι των Βρυξελλών.  Όλοι μαζί είμαστε τα σκουπίδια του Βελγίου και για να μην υπάρχουν ανισονομίες μεταξύ μας, αλληλοαποκαλούμαστε σκουπίδι 1, σκουπίδι 2 κτλ. 

Από που προκύπτει όμως ο όρος σκουπίδια; Γιατί αυτό κι όχι κάτι άλλο; Πολύ απλά επειδή έχουμε όλα τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των σκουπιδιών. Τουτέστιν, είμαστε για πέταμα, βρωμάμε (συνήθως αλκόολ), βρισκόμαστε πολύ συχνά στο πάτωμα και δεν μας παίρνει κανείς στα σοβαρά. Αξιοπρέπεια...έχουν οι άλλοι. Εμείς την πουλήσαμε για να πάρουμε σφηνάκια. Όσο για τις δραστηριότητες μας, είναι πολλές και ποικίλες. Μπυρες, τεκίλες, guitar hero, μπύρες, boogie, μπύρες, κρασάρισμα πάρτυ αγνώστων, τεκίλες και μπύρες. Α και όπως είπε και ο Primitive, beer characterization and tequila shot analysis γιατί είμαστε και επιστήμονες άνθρωποι -μην ξεχνίομαστε.


Ξαναλέω για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις. Αυτό που χαρακτηρίζει και ξεχωρίζει τα σκουπίδια είναι η διάρκεια και η αντοχή στο χρόνο. Όλοι πίνουμε κι όλοι κάνουμε ή έχουμε κάνει ξεφτιλίκια στη ζωή μας. Είναι η συχνότητα με την οποία το κάνεις σε συνάρτηση με την ηλικία στην οποία βρίσκεσαι, που σε προβιβάζει από απλό χαραμοφάη, ρεμπεσκέ σε uber βρωμερό σκουπίδι της λάσπης. Γίνε κι εσύ σκουπίδι, μπορείς!




ΥΓ: Αφιερωμένο στα σκουπίδια του Leuven. Σκουπίδια ενωμένα ποτέ νικημένα! (Και όχι, Πρίγκηπα, δεν είμαστε αρκετά καλοί για το Trip-O-karidos. Αν είμασταν, δεν θα μας λέγαν σκουπίδια...)


Τσάκω και το βιντεάκι που νομίζω ταιριάζει στη περίσταση...



5 σχόλια:

  1. xaxaaaaxaxaxa...pes ta re skoupidi! shmera giraf katastrofh k apo paraskeuh katastrofh sthn madam moustaklou..giati etsi prepei

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. a k ennoeitai prin to moustache, prwta8lhmataki guitar hero k as 3enerwnei o xompistas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "σλδξφαλσκδξφαλσδξφλασκδξφ"

    - Χομπίστας, Leuven 2011

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγωνιστικοί χαιρετισμοί από τα σκουπίδια βόλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι;;; Σήμερα έχει καταστροφή στο Giraf; Δεν με είχατε ενημερώσει. Με πιάνετε απροετοίμαστο. Δεν έχω φέρει ούτε οδοντόβουρτσα μαζί μου...χαχαχαχα!

    Χομπίστα ένα μόνο έχω να πω: φφφφφφφφφφφφφφφφ...

    Kathy ανταποδίδω τους χαιρετισμούς σε σένα και τον όμορφο Βόλο. It's good to know that the Skoupidia are everywhere. Ψήσου να κάνουμε αδελφο(σκουπιδο)ποίηση του Βόλου με το Λέβεν ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή