Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Και τέλος...τα βυζιά


Που λες λατρεμένε (πόσο γκέι..;) μου αναγνώστη ήρθε η ώρα του Γιάννη Βαλαώρα. Η ώρα του παιδιού. Η ώρα του βυζιού. Όπως είπε και ο τρολολολολο (με 4 το γράφεις είπαμε, ε;) σε ένα σχόλιο σε προηγούμενο ποστ, πρέπει να τα ιεραρχούμε τα πράγματα. Πρώτα και πάνω απ' όλα το Πατουσάκι το Ιερόν. Μετά ακολουθεί ο Kώλος o Τσουπωτός. Και τέλος το βυζί. Διότι αν βγάλεις τις πατούσες και τον κώλο από μια γυναίκα, τι άλλο άξιο αναφοράς μένει; Αλλά μάγκες κακά τα ψέμματα, και το βυζάκι έχει τη χάρη του. Δηλαδή σοβαρά τώρα, χωρίς βυζί που πάς; Γυναίκα χωρίς βυζί είναι σαν πίτσα χωρίς μανιτάρια. Σαν χέσιμο χωρίς κλάσιμο. Σαν μακαρόνια χωρίς σάλτσα. Γίνεται; Δεν γίνεται.

Π.Π.
Στο σημείο αυτό θα ήθελα να αφιερώσω το σημερινό κομμάτι στους αγαπητούς φίλους μου, τους πρώτους μου αναγνώστες ever, τα πιστά μου τρολς - αχεμ...όχι και τόσο πιστά τώρα τελευταία μιας και έχουν να σχολιάσουν κάτι αιώνες -, τους πάντα δίπλα μου αν και χιλιομετρικώς μακριά μου, τους 3 και μοναδικούς agapoulides : Tο μελαχροινό αγόρι με τα χίλια πρόσωπα Γ.Ο. a.k.a. Julia, Apwllonas, Melenios. Το αγόρι λάστιχο Π.Ν. a.k.a. Alegria, skouratzos, Nikos! Kαι τέλος το όμορφο, ψηλό, ειρωνικό αγόρι Σ.Ο. a.k.a. Spasokaridos, koroidaras, kserolas. Και οι τρεις τους είναι βυζάνθρωποι και δεν τους αρέσουν οι πατούσες. Και είμαι σίγουρος ότι αναρωτιέστε τι δουλειά έχω εγώ με 3 βυζάνθρωπους που δεν τους αρέσουν οι πατούσες. Η απάντηση είναι απλή φίλοι μου. Κάποιος πρέπει να κρατάει την ισορροπία σε αυτή τη παρέα...σε αυτόν τον πλανήτη. Οπότε κι εγώ αναγκάζομαι να έχω μεγαλύτερο μερίδιο από κώλαράκια και πατουσάκια για να επέλθει ένα ισοζύγιο. Tough life...

Και επιστρέφω. Καλές οι πατούσες, καλοί κι οι κώλοι, αλλά αμα δεν έχεις και 2 ζουμερά βυζά να πιάσεις, να ζουλήξεις, να αρμέξεις, να ρουφήξεις, χάνεις τη μισή απόλαυση βρε αδερφέ. Τώρα από κει και πέρα, όπως έχω ξαναπεί επανειλλημένως, ο καθένας όπως βολέυεται. Άλλοι τα θέλουνε μεγάλα, άλλοι μικρά, άλλοι ανύπαρκτα κι άλλοι τερατώδη. Γούστα είναι αυτά. Κι εγώ θα μιλήσω για τα δικά μου. Πριν όμως το κάνω θα πρέπει να ορίσουμε μια κάποια κοινή γλώσσα. Ένα κώδικα επικοινωνίας. Και απεύθύνομαι και στις κυρίες και δεσποινίδες αναγνώστριες αυτή τη στιγμή. Εμείς τα αγοράκια που λέτε έχουμε μια έμφυτη παρόρμηση να στιβάζουμε τα πάντα - είτε αντικείμενα, είτε έμβια όντα- σε κατηγορίες. Νομίζετε ότι τα βυζιά σας θα μας τη γλίτωναν; Αμ δε...! Και επειδή για κάποιο περίεργο λόγο το φαγητό είναι πολύ στενά συνδεδεμένο με το σεξ, οι κατηγορίες των βυζιόνε έχουν μια, πως να το πούμε, μια γκουρμέ απόχρωση. Τουτέστιν:

Βυζί ταψί (ή αλλιώς δεύτερη πλάτη)
Δυστυχώς υπάρχουν. Και άντε αν έχει θεικές πατούσες και τέλεια σμιλευμένο κώλο, να το κάνεις το ψυχικό. Αλλά αν δεν έχει τίποτα; Καταδικασμένη στην αιώνια αγαμία ή σε σχέσεις με αγόρια που δεν είναι και πολύ φανατικοί του είδους. Κορίτσα, μία είναι η λύση: Nip/tuck


Βυζί Τηγανητό αυγό
Κάτι πάει να κάνει και σαφώς είναι καλύτερο από την προηγούμενη κατηγορία αλλά και πάλι δεν είναι αρκετό. Είναι σαν να έχεις να φας 3 μέρες και να σου δώσουν αυγά τηγανητά. Θα τα φας μεν, δεν θα χορτάσεις δε. Στην αναβροχιά καλό και το χαλάζι που λένε.



update:
Βυζί τηγανίτα
Βυζί μεγάλο σε μάζα που το βλέπεις ζουμερό και λαχταριστό μέσα από αβυσσαλέα ντεκολτέ και σου τρέχουν τα σάλια, μα μόλις απελευθερωθεί από τα δεσμά του στηθόδεσμου απλώνει σαν λαδωμένη τηγανίτα...μπλιάχ! Ειδικά αν η γκόμενα ξαπλώσει ανάσκελα ψάχνεις κάτω από το μαξιλάρι να το βρεις. Όλο λάδι, λάδι, λάδι και τηγανίτα τίποτα δηλαδή...(φώτο δεν βρήκα αλλά μεταξύ μας κιόλας καλύτερα)



Βυζί Εσπερειδοειδές
Αααα...το αγαπημένο μου. Εγώ όπως έχετε καταλάβει είμαι περίεργος άνθρωπος. Δεν μου αρέσουν τα μεγάλα βυζιά. Τα προτιμώ μικρά, σφρηγιλά και τεντομένα σαν φρεσκοκομένα λεμονάκια. Το ιδάνικο βυζί για μένα είναι αυτό που χωράει όλο μεσα στη χούφτα μου. Και δεν έχω και πολύ μεγάλες χούφτες. Κάτι ανάμεσα σε μεγάλο λεμόνι ή μικρό πορτοκάλι. Βέβαια και το γκρέιπ-φρουτ εσπεριδοειδές είναι και φυσικά εντάσσεται στην κατηγορία, αλλά μέχρι εκεί. Η μαγεία με τα βυζίά της συγκεκριμμένης κατηγορίας είναι ότι κοιτάνε τον θεό με μια υπεροπτική θα έλεγε κανείς αυτοπεποίθηση και γι'αυτό τα γουστάρω. Επειδή είναι μαγκιόρικα και αλανιάρικα και δεν χαμπαριάζουν από βαρύτητα κι άλλες τέτοιες αηδίες.



Βυζί πεπόνι
Ok, now we're talking about some serious boobs. Αν και δεν ειναι του γούστου μου πρέπει να παραδεχτώ ότι είναι το καλύτερο βυζί που παίζει να σου τύχει. Μεγάλο -χωρίς να είναι υπερβολικό-, οριακά στητό - ε μην τα θέλουμε κι όλα δικά μας - και ζουμερό. Τι άλλο να ζητήσει κανείς; Πιστεύω πως ότιδήποτε μεγαλύτερο είναι απλά αντιαισθητικό και είναι μεγάλη αχαριστία να θέλει κανείς κάτι περισσότερο.


Βυζί καρπούζι
Για δυνατούς λύτες. Για τους πληθωρικούς τους άντρες τους κιμπάρηδες. Για αυτούς που δεν χορταίνουν με τίποτα ρε παιδί μου! Πάρε βυζί να χεις να δίνεις και στα εγγόνια σου. Μόνο πρόσεχε μη στο φέρει στην κεφάλα καμιά φορά από τα νεύρα της και στο ανοίξει στα δυο. Επίσης αν δεν σε πειράζει το γεγονός ότι "κοιτάνε" συνεχώς το πάτωμα, εγώ πάω πάσο.


Τώρα εκτός από το μέγεθος/όγκο ως κριτήριο για την κατηγοριοποίηση των μεμε υπάρχει και η ρώγα η οποία επίσης παίζει πολύ σημαντικό -πάντα κατά την ταπεινή μου άποψη- ρόλο. Όταν λέμε ρώγα εννοούμε τη θηλή, αλλά πολλές φορές ο χαρακτηρισμός εμπεριέχει και την θηλαία άλως (το πιατάκι γύρω από τη ρώγα). Η ρώγα μπορεί να είναι είτε perky είτε puffy. Μπορεί να είναι μικρή η μεγάλη ή huge. Το πιατάκι μπορεί να είναι μεγάλο και απλωμένο (αηδία) η μικρό και συγκεντωμένο (hell yeah). Ένα είναι όμως απολύτως βέβαιο. Οι ρώγες είναι σαν τα lays...μια ποτέ δεν είναι αρκετή. Γι'αυτό ο καλός και πάνσοφος θεούλης προνόησε και τις έβγαλε σε ζευγάρι. Let us all pray the lord for that guys. Amen και hallelujah και hail Mary mother of J.C.

Ξέρω ότι μπορώ να πω πολλά ακόμη για τα βυζιά και να βάλω άλλες τόσες εικόνες και σίγουρα έχω αφήσει κάποιες κατηγορίες απ'έξω, αλλά πολύ απλά...βαριέμαι. Εξ'αλλου γι'αυτό υπάρχουνε τα σχόλια. Κάντε κι εσείς τίποτα ρεμάλια! Όλα απο μένα τα περιμένετε; Αστα διάλα πια. Το θέμα είναι ό,τι πρέπει για ανοιχτή συζήτηση. Και μην ξεχνάτε, όπως όλα τα πράγματα στη ζωή, ακόμα και τα βυζίά, είναι θέμα αντίληψης...



ΥΓ: Το βιντεάκι σας για σήμερα το διάλεξα προσεχτικά. Εκτός από το ότι είναι κομματάρα, εκτός από το ότι είναι πολύ καλογυρισμένο το βιντεοκλίπ, εκτός από το ότι έχει μέσα βυζιά, το γεγονός που μου προκάλέσε τη μεγαλύτερη εντύπωση είναι ότι οι τύποι είναι Βέλγοι! Φοβερό;!


ΥΓ2: Τροφή για σκέψη: Τα βυζιά είναι τα αρχίδια του μέλλοντος.

9 σχόλια:

  1. Mas kavloses pali

    Me tis igeies mas,
    Apollonas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. To video den yparxei opws kai to Velgio..Thelw neo post me takounia!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άλλη μια εκπληκτική ανάλυση της αντρικής αντίληψης όσων αφορά τα βυζιά. Αγαπάω τα βυζιά αν και δεν με απασχολεί τόσο πολύ το μέγεθος. Αν μπορούσα να επιλέξω ένα μέγεθος θα επέλεγα το Βυζί Εσπεριδοειδές μιας και φαντάζει βολικό και δεν πιάνει χώρο. Η ρώγα από την άλλη πρέπει να έχει μια διακριτική και ευπρεπής παρουσία. Δεν πρέπει να είναι σιχαμένη και άσχημη. Πρέπει να σου κάνει την αίσθηση να την θηλάσεις για πολλές ώρες στην διάρκεια ενός δύσκολου οκτάωρου.

    Για το βιντεάκι έχει προηγηθεί φαντάζομαι ιδιαίτερη προσοχή και μελέτη προτού αναρτηθεί στο ευρύ κοινό του. Πολύ καλή δουλειά. Δεν το άκουσα (το είδα όμως πολύ καλά) λόγω έλλειψης ηχείων αλλά δεν θα μπορούσε να μην είναι καλό.

    Επόμενο αφιέρωμα : Μορφές και τύποι της γυναικείας κωλοτρυπίδας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. http://www.dailypictures.info/free-pictures/5408/Epic-boobs-lesbian-jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμε από πάνω (κάπου σε ξέρω γω εσένα) ήθελα κι εγώ να τη βάλω αυτήν αλλά είπα να μην το παραφορτώσω με pics

    Peri συμφωνούμε σε όλα τελικά εμείς αγόρι μου κι αρχίζω και τρομάζω. Μήπως είμαστε τελλλικά πλασμένοι ο ένας για τον άλλον; Μήπως είσαι άτριχος; χαχαχα

    Μάγκες μην κάνετε παραγκελιές, δεν δουλέυει έτσι το σύστημα. Και εξ άλλου ας τις αφήσουμε λίγο ήσυχες τις κυρίες, μη μας περάσουνε και για καφρολίγουρες (όχι ότι δεν είμαστε, άλλα έτσι για το ξεκόζι). Στο επόμενο ποστ λέω να κάνω στροφή στη ποιότητα για άλλη μια φορά.

    Απόλλωνα, να πεις στον φίλο σου τον Spasokarido πως αν δεν κάνει κόμμεντ -ειδικά σε αυτό το ποστ- εγώ δεν ξαναγράφω στο μπλογκ. Πάει και τελείωσε. Ολόκληρο άρθρο σας αφιέρωσα ρε γελοίοι, τι άλλο θέλετε από τη ζωή μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άτριχος δεν είμαι αλλά αυτό κανονίζεται. Αρκεί να πλερώσεις τα έξοδα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ θα δηλώσω οτι είμαι άνθρωπος του βυζιού και αυτό γιατί έιναι το μόνο πράγμα που δεν έχω πάνω μου να χαιδεύω. Κώλο πιάνω και τον δικό μου που λέει ο λόγος, ο οποίος είναι ωραίος, στρογγυλός και σφριγγυλός (όχι Τρυποκάρυδε δεν είμαι άτριχος και να μη σου μπαίνουν και ιδέες). Το βυζί είναι αυτό που μας λείπει και που ζητάμε απεγνωσμένα και εύχομαι απο καρδιάς σε όλους να βρούν το φρούτο που τους εκφράζει καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τρυποκάρυδε το update ήταν επικό.Μου θύμισε γιατί είμαι υπέρ κώλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δε μου αρεσουν τα μεγαλα βυζια. Προτιμω τις αβυζες γυναικες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή