Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

Ανάληψη ευθύνης για την σημερινή έκρηξη παγιδευμένου αυτοκινήτου

Πρώτα πρώτα να πω ότι ο τίτλος είναι τρολιά, μην τυχόν και σκάσουν τα σκυλιά της αντιτρομοκρατικής και ρουθουνίσουν 5 ως 10 εκατοστά μέσα στη κωλοσφυρίχτρα μου καθώς είμαι δεμένος χειροποδαρα με τάιρ απ και το κεφάλι μες στη χέστρα του σπιτιού μου. Έχοντας κάνει αυτό το ντισκλέημερ (δήλωση αποποίησης ευθύνης μπουρτζόβλαχε της δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος), συνεχίζω την ανάρτηση ως έχει κανονικά:



Ρε μουνιά, είδατε τι έγινε σήμερα το πρωί; Βόμπα λέει στο κέντρο τση Αθήνας. 75 κιλά εκρηκτικά μεσα σε παγιδευμένο αμάξι και τα ρέστα. Ξέρω τι σκέφτεστε. Ξηρός, 17 Ν, 32 Αυγούστου, Ερυθρές Ταξιαρχίες, Ερυθρός Αστέρας, ΙRA, FBI, CIA, VGA, HTML, Word, Office, powerpoint, Google, Facebook, Βατικανό, εκκλησία της ελλάδας κι άλλες τρομοκρατικές οργανωσεις. ΠΑΠΑΡΙΑ!! Μη ψάχνετε άλλο αδικα. Εγώ το έκανα. Δε με πιστεύετε; Ουτε εγώ θα με πίστευα. Ακούστε όμως αυτό και μετά πείτε μου ότι δεν με πιστεύετε. Ό,τι γραφτεί απο δω και πέρα είναι αλήθεια, μπέσα κι αντρίκια κι όποιος δε με πιστέυει ναπανα μπει οικειωθελώς στις φυλακές Νιγρίτας και να πει ότι σκότωσε μπάτσο.

Ακουστε τι έλαβε χώρα σήμερα το ξημέρωμα. Είχα έναν ανήσυχο ύπνο αν και είχα πέσει τύφλα από ρακές στις 2 το βράδυ και κοιμήθηκα σαν αρκούδα που πεφτει για χειμερία νάρκη έχοντας φάει τρεις κατσαρόλες κοκκινιστό και έχοντας πιει 18 μπάφους. Σαν πουλάκι δηλαδη. Τα ξημερώματα λοιπόν αρχίζω να βλέπω κάτι όνειρα περίεργα. Ένα απο αυτά έχει ως εξής:

Είμαι στο κέντρο της Αθήνας βράδυ αργα με τη παρέα μου και περπατάμε προς το αμάξι μου για να πάμε σπίτια μας να κοιμηθουμε. Όπως στρίβω σεμια γωνιά, βλέπω σε κάποια απόσταση δύο τύπους να βγαίνουν από ένα αυτοκίνητο χρώματος κόκκινου και μάρκας πευγκεοτ (αυτά τα παλιά τα πεζό τα 105) και να τρέχουν βιαστικα μακριά απο αυτο. Αντιλαμβάνομαι λοιπόν ότι πρόκειται για παγιδευμένο αυτοκίνητο-μπομπα. Φωνάζω στους φίλους μου, βουλώνω τα αυτιά μου με τα δάχτυλα κι αρχίζω να τρέχω προς την αντίθετη κατεύθυνση ψάχνοντας για κάτι να προφυλαχτώ. Και τότε κάνει το ΜΠΑΜ (το οποίο νιώθω σαν να το άκουσα στα αλήθεια μα τη μπαναία τη τρινιτροτολουολίτισα)και μας παρασέρνει το ωστικό κύμα και μας στέλνει στο διάλο (νταξει εδώ το υποσυνειδητό μου είναι εμφανώς επηρεασμένο απο τις αμερικανιές τύπου the Rock, Face Off κ.ο.κ. που έβλεπα μικρός). Κι όχι μόνο αυτό αλλά μου κάνει το αμάξι πουτάνα. Και μόλις το χω βγάλει από το συνεργείο (τρου στορι). Ε και κάπου εκεί ξύπνησα, αφου μετα το όνειρο μετατράπηκε σε μια διαφωνία μεταξύ εμου και του κοριτσιού μου (που είναι φυσικός) για το κατά πόσο τα δάχτυλα που με τόση σπουδή έχωσα στα αυτιά μου προστάτεψαν τα τύμπανα μου από την ένταση του ωστικού κύματος της έκρηξης (καμμένος το ξέρω).

Δε με πιστεύετε ε; Κι όμως ΕΙΔΑ αυτό το όνειρο ΣΗΜΕΡΑ τα ξημερώματα. Φανταστείτε το ΣΟΚ που βίωσα λοιπόν όταν σηκώθηκα το πρωι για τη δουλειά κι άκουσα στον Παπαδάκη την ώρα που πλενα το δόντι ότι έγινε αυτό που έγινε. Επεσε κάτω μασέλα, σαγόνι, μαζί με οδοντόβουρτσα. Μόνο στη μάρκα του αμαξιού έπεσα έξω ρε μουνιά. 99.9% επιτυχία. Εγώ και η Βιργηνία η Λεούση. Βέβαια μετά το σκέφτηκα λίγο καλύτερα, και κατέληξα στο εξής: Αν θεωρήσουμε ως δεδομένο ότι δεν υπάρχουν συμπτώσεις όπως λέει κι ο ντόκτορ ο Χάουζ, το μόνο λογικό συμπέρασμα είναι αυτό: Εγω το έκανα. Για την ακρίβεια εγώ το προκάλεσα με τη δύναμη του μυαλού μου. Κάτι σα το κασιδιάρη και τις ιπτάμενες σφαλιάρες του ένα πράμα, μόνο που το δικό μου μυαλό είναι πιο δυνατό καθ΄ότι έχει φυσική υπόσταση σε αντίθεση με το δικό του που υπάρχει μόνο στη σφαίρα της φαντασίας.

Γι' αυτό αφήστε τις μαλακίες για τρομοκρατικές ενέργειες, θεωρίες συνομωσίας που εμπλέκουν την έξοδο στις αγορες με το συγκεκριμένο χτύπημα και  κολοκύθια τούμπανα. Εγω το έκανα. Κατα λάθος φυσiκά. Σόρι γκάιζ, μάι μπαντ. Δε φταίω εγω που είμαι δυναμίτης!


ΥΓ: Μαλάκες πλάκα στη πλάκα λέτε να έχω υπερφυσικές ικανότητες; Λέτε να είμαι κάνα μέντιουμ; Να πανα παίξω κάνα τζόκερ ξερω γω; 3, 44, 12, 28, 32 και τζόκερ το 17. Έτσι για τη φάση...


7 σχόλια:

  1. TNT, I'm dynamite και τα λοιπά και τα λοιπά θιοσχουρέστουν τουν Μπον Σκοτ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρε μαλάκα Τομ, τώρα θυμήθηκες να του κάνεις μνημόσυνο του ανθρώπου, έχει πεθάνει 3 χρόνια πριν γεννηθω ξερω γω. Αλλα νταξ θεός σχωρέστον γιατί τανωραίος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι από όπου περάσεις κάνεις καταστροφές δηλαδής;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Stefanos and the media: greek media mpla mpla http://stefanosmedia.blogspot.com/2014/04/greek-media-mpla-mpla_8674.html?spref=tw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ τους αριθμούς του τζόκερ θα τους παίξω πάντως. Ποτέ δεν ξέρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ακόμα δεν τους έχετε παίξει; Είστε σοβαροί; Εγω τους έπαιξα κι έχασ 5 κιλά σε 2 μέρες. Τρου στόρι! Σοβαρά τώρα, αν τους παίξεις και κερδίσεις τα μισά δικά μου. Ξέρεις που να με βρεις.

      Διαγραφή