Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

Ας τα ΞΑΝΑβάλουμε σε μια σειρά

Τι σας έλεγα ρε μουνια; Θυμάστε τι σας έλεγα το μακρινό 2011; Όχι, θυμάστε; Ε διαβάστε εδώ να θυμηθείτε κι υστερά ξαναελάτε να τα πούμε ενα χεράκι.

Τότε λοιπόν είχα μόλις ξεκινήσει να βλέπω το Χαου Αη Μετ Γιορ Μάδερ ή στα ελληνέζικα: Πως γάμησα τη μάνα σας (δυο φορές) και ψόφησε. Γιατί αυτό ήταν η σειρά κύριοι! Αυτό γαμώ τη μάνα τους. Τη γνώρισε, τηνε γάμησε κανα δυο φορές, όσες χρειαζόταν δηλαδή για να τις πετάξει τα μούλικα στη μήτρα κι ύστερα ψόφησε. Εντ οφ στορι. Δατς ολ φοουκς. Α όχι δατς νοτ ολ. Έχουμε και τη θεία Ρόμπιν με την οποία θα περάσουν το υπόλοιπο της ζωής τους σαν μια αγαπημένη οικογένεια, ο Φλώρος και τα μούλικά του. Ρε τρόμπες σεναριογράφοι, μας δουλεύετε ρε; Εμάς βρήκατε; Πήρατε συμβουλές από τον Γιάννη τον Δαλιανίδη τον σχωρεμένο ή κάτσατε και είδατε όλες τις επαναλήψεις του ρετιρέ πριν γράψετε το σενάριο; Ε δε τρώγεστε με τίποτα. ΔΕ ΤΡΩΓΕΣΤΕ ΜΕ ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ. Δηλαδή πραγματικά θα ήμουν λιγότερο απογοητευμένος αν η σειρά τελείωνε κάπως έτσι:


Α και συγνώμη για το σπόιλερ. Για το φινάλε του ρετιρέ λέω. Το άλλο να παναγαμηθει. Όποιος δεν το έχει δει ακόμα και του το "χάλασα" εγώ, άγαλμα πρέπει να μου στήσει. Κι επειδή, του πούστη, όλο και κάποιος θα υπάρχει εκει έξω που δεν το είχε δει μέχρι τώρα και παρασύρθηκε αφελώς στα δίχτυα της μαλαγανιάς μου και μόλις συνειδητοποιεί την υπηρεσία που του προσέφερα, ακουστε να δείτε πως το θέλω. Το άγαλμα. Χάλκινο (για να μη πω χρυσελεφάντινο), τουλάιστο 3 μέτρα, και σε κεντρικό σημείο. Ενα χαλκινο πουλί 3 μέτρα στο σύνταγμα λοιπον κι είμαστε ΟΚ. Παρακαλώ ανθρωπότητα, δεν κάνει τίποτα.

Και μιας και πιάσαμε εκείνη τη μακρινή ανάρτηση τι άλλο σας είχα πει ρε μουνιά; Τι άλλο σας είχα πει; Δε σας είχα πει ότι το Γκεημ οφ Θρόουνς γαμεί και σπέρνει; Τα λεγε ή δε τα λεγε ο Τρυποκάρυδος γαμώ τη καταδίκη μου;;; Κι όχι τώρα που μου το μάθατε όλοι και μου το παίζετε κυρίες. Από το ΠΡΩΤΟ φάκινγκ επεισόδιο σας έλεγα ότι είναι σειράρα. 3 χρόνια πριν μπήτσιζ. Ουτε χιψτερ να μουνα. Σε φάση: "Δις ιζ σοου τουθαουζεντηλέβεν" με γυαλί πατομπούκαλο και καρώ μαυρο-κόκκινο πουκάμισο. Δεν έχω κάτι άλλο να πω. Ο Τρυποκάρυδος δίδαξε πολιτισμό, δίδαξε τηλεόραση, δίδαξε ήθος πάνω απ' όλα. Και ένα τελευταίο σχόλιο επι της σειράς αυτής. Η αναλογία βυζιών ανα επεισόδιο όπως είχα επισημάνει και τότε έμεινε σε ικανοποιητικότατο επίπεδο. Και τώρα έχει και ΔΡΑΚΟΥΣ!!! θεέ μου πόσο καλύτερο μπορεί να γίνει;;;


Αυτά για την ώρα. Αηντε μαλάκες, παρακαλάτε να γράφω πιο συχνά μπας και ξεστραβωθείτε καθόλου και γίνετε λιγάκι άνθρωποι. Α και μιας και τ'ανέφερα μάθετε λίγο μπαλίτσα. Βγάλανε καινούργιο κομμάτι οι Planet. 23 Μαΐου τα σπάμε στο Γκαγκάριν. οποιος θέλει να με γνωρίσει θα είμαι στη πρώτη σειρα και θα δαγκώνω κάγκελο. Θα φοράω κι ένα παπιγιόν που μου πήρε δώρο το κορίτσι μου. Θα έχω και κόκκινο μούσι. Αυτα. Ακούστε τώρα και ξεστραβωθείτε. Τρυποκάρυδος out!


(δε μου το κάνει εμπέντ η μαλακία μη γαμήσω, αλλά δε μασάμε. ΣΕΞ και ΒΙΑ στον πλανήτη ΔΙΑ)



3 σχόλια:

  1. χαχαχαχα!!!!
    Ρε μαλάκα, αυτό το "τουλάιστο" με σημάδεψε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να μη σε πέτυχε μόνο...Πωωωω κακό χιούμορ. Μαλάκες μη με κάνετε παρέα δεν είμαι σε φόρμα

      Διαγραφή
    2. μαλακία όντως, έβαλε ψύχρα απότομα

      Διαγραφή