Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Αγανακτισμένος στο κέντρο της αρένας


Αγαπητέ αναγνώστη θέλω να σε ενημερώσω πως ένα όνειρο μου πραγματοποιήθηκε σχετικά πρόσφατα. Είδα τους System of a Down live! "Και τι κατάλαβες;" θα μου πεις και δεν θα ξέρεις πόσο δίκιο έχεις. Διότι έχω πληρώσει 73 ευρώ εισιτήριο για τη συναυλία. Έχω ξεκουνήσει τον κώλο μου από τις εξωτικές Βρυξέλλες για να πάω στο Μιλάνο να τους δω. Έχω κανονίσει όλόκληρο ταξίδι στην Τοσκάνη για το υπόλοιπο 3ήμερο -μιας και το γαμω-Μιλάνο δεν έχει τίποτα της προκοπής για να δεις, ε και μιας και είμαστε Ιταλία είπαμε να το εκμεταλευτούμε βρε αδερφέ- το οποίο μου πήγε ο κούκος αηδόνι, αλλά δε γαμιέται...χαλάλι. Έχω σπρωχτεί με καμιά 50αριά χιλιάδες ιδρωμένους ιταλούς για να καταφέρω να φτάσω όσο πιό κοντά στη σκηνή γίνεται (και πάλι έχω πάρει τα αρχίδια μου, ακόμα μακριά είμαι) αλλά τουλάχιστον είμαι κέντρο, φάτσα κάρτα με τη σκηνή. Ε του πούστη γαμώ το ξεσταύρι μου, έχω την γαμημένη απαίτηση ο ήχος να είναι τουλάχιστον άψογος! Ανταυτού το μόνο που άκουγα ήταν το μπάσο και η μπότα. Μήπως ήταν η ιδέα μου;  Όχι, όλοι από την παρέα που είμασταν δίπλα το ίδιο είπαν. Μήπως φταέι κάποιο ιδιαίτερο ακουστικό φαινόμενο; Μήπως τα ακουστικά κύματα που φτάνουν στο κέντρο της αρένας από όλες τις μεριές εξουδετερώνουν το ένα το άλλο και εγώ έμεινα με το πουλί στο ...αυτί; Δεν το γνωρίζω. (Αν κάποιος γνωρίζει παρακαλώ ας επικοινωνήσει). Το λέω αυτό γιατί ένας φιλος μου που έμεινε στην άκρη με τη κοπέλα του γιατί δεν άντεχε το σπρωξίδι, μου είπε ότι άκουγαν τέλεια. Πάντως δεν διανοούμαι συγκρότημα τέτοιου βεληνεκούς να μην προσφέρει τουλάχιστον αξιοπρεπή ήχο σε ΟΛΑ τα σημεία του χώρου (ο οποίος ήταν ομολογουμένως για τον πούτσο -πώς ήταν το Rockwave στο ποδηλατοδρόμιο το 2001...ε. 3 φορές χειρότερος). Και δεν παίξανε το A.T.W.A. και το Spiders γαμώ τη πουτάνα. Άλλα ντάξει ήταν άρρωστος λέει ο Serj και μάλλον κόψανε κάποια άπο το set-list. Όχι όμως το Spiders γαμώ!!!  Λίγο τσίπα δηλαδής... Για να μην είμαι αχάριστος πάντως, αν εξαιρέσεις τον ήχο, το γούσταρα τρελλά και στο Toxicity τα σπάσαμε κίολα! Και έριξε και τη μπηχτή του (κοινώς πούλησε το οπαδιλίκι του) για τον Berlusconi, σε φάση: "You Italians are so amazing people. I can't understand why the fuck you have such an asshole prime-minister. Puto Berlusconi!"

Επίσης για να ζηλέψετε λιγάκι ρε σκατιάρηδες μάθετε κι αυτό: 8, 9 και 10 Ιουλίου θα είμαι στο Erfurt τση Γερμανίας, δίπλα σε μια λίμνη, αγκαλιά με ένα μπουκάλι Jack, ανάμεσα σε ντουμάνια από άπειρους μπάφους και θα ακούω Planet of (fucking) Zeus ρε μουνιά!!! Φεστιβάλ stoner, δε σας χάλασε καθόλου κωλόψαρα.... Πάρτε μια γεύση από το περσινό....


Κι όσοι δεν ξέρουν ποιοί είναι οι Planet of Zeus να πω μόνο ότι απλά γαμάνε και κόβουν κώλους (ή τους κόβουν πρώτα κι έπειτα τους γαμάνε, δεν ξέρω με ποιά σειρά το κάνουν τέλος πάντων...) και ότι είναι έλληνες...(βλέπετε ο Τρυποκάρυδος στηρίζει την εγχώρια οικονομία)



Όταν πάω - πρώτα ο Ασταρώθ- και γυρίσω με το καλό θα σας ξηγηθώ αρθράκι/ανταπόκριση από το φεστιβάλ έτσι για να ζηλέψετε κι άλλο.


ΥΓ: Επειδή το σύμπαν με αγαπάει -άλλο αν μου κάνει τσαλιμάκια καμιά φορά- διότι, βασικά, είμαι γαμάτος και επειδή even though it's a long shot but it's worth the try, αν εσύ η ελληνίδα που βρεθήκαμε τυχαία στη συναυλία των System, μες το μπούγιο και μας έδειχνες τα tattoo σου (btw αυτό το robot στο αριστερό χέρι τα σπάει!) κατά κάποια διαβολική σύμπτωση διαβάσεις αυτό το κείμενο, στείλε ένα σημάδι (ή ένα κόμεντ με όνομα, e-mail και τηλέφωνο)

2 σχόλια:

  1. Ρομπότ Στοχέρι24 Ιουνίου, 2011 01:21

    γειά σου

    με κοιταζες στη συναυλία System

    σου στέλνω το μέηλ μου να βρεθουμε : c3po@msn.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αρχίσαμεεε....

    Εντάξει ρε σκατιάρηδες...αφου σας πάει η καρδιά να τρολάρετε μιαν ευαίσθητη, κατά βάθος, ψυχή σαν και τη δικιά μου, κάντε το...
    (Κι εγώ το ίδιο θα έκανα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή